Shop to job

Shopping i lördags till min nya jobb-garderob. Lite strange feeling att komma hem med en massa saker som man inte vill slänga på sig direkt och gå ut och parta i utan snällt får vänta till måndag...Det var dock nödvändigt. Jag har köpt bara bra saker: en klänning, en svart pennkjol, ett par svarta kostymbyxor (som för en gångs skull sitter snyggt!), en kortärmad vit skjorta med små brons-pluppar (jag vet inte vad jag ska kalla det annars?) istället för knappar och ett par svarta skinnpumps med en mänsklig klack. Sex centimeter. Men jag stod först och höll i tio centimeters klackarna men kom till sans och valde de lägre. Bra fröken Almén.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj oj vad fina saker! Är det inte två skokartonger jag ser?Klänningen ser ju ursnygg ut!Kram

2010-05-11 @ 07:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0