Petanque

Igår hade vi fest med jobbet för att vi är så himla bra (och lite för att fira av mig också...snyft!). Vi drack Champagne och Pastis och spelade boule, eller petanque som det heter på franska (trodde faktiskt att det hette "boule" även på franska..), vid tour Eiffel och sedan åt vi middag på en av båtarna i Seine. Det var riktigt trevligt och jag var riktigt dålig på boule, haha! Behöver jag säga att vårt lag förlorade?

Det är så himla fint här nu! Solen skiner och det är över 20 grader varmt...vill inte åka längre! :-(




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår hur du känner dig, men tror nog Stockholm kommer vara nice med, du flyttar ju iaf dit vid rätt årstid ;)

2010-05-20 @ 19:15:06
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0