Entrecôte 2.0

Sorry för dålig uppdatering här men jag är i full färd med att försöka njuta av Paris in i det sista...

Förra veckan var James här i Paris och han ville gärna gå till reston Entrecôte en sista gång. Jag var ju inte så impad när vi var där sist så jag var inte supersugen på att lägga massa pengar på entrecote, pommes frites och sås en gång till. Men jag blev nedröstad så vi gick dit ändå. Vi skulle bli ungefär 10 personer och mötas kl 21 men i sann Paris-anda så kom folk lite som de ville vilket innebar att vi inte fick ett bord förrän 21:45 och de sista kom runt 22-tiden...Detta är någonting jag inte kommer att sakna med Paris....Här är man för spontan och planer kan ändras in i det sista så det nästan är omöjligt att bestämma något. Jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0