AW m JCC

I torsdags var vi på den månatliga After Work:en med JCC på The Frog and the Princess på rue de Princesse i 6e.

Det blir nog den sista AW:n som jag hinner med innan jag åker...Usch, en kollega frågade mig igår om jag hade börjat tänka så ännu:" ..nu är det sista gången jag gör det här...nu är det sista gången jag åker hit...blabla", och det hade jag faktiskt inte, men NU kommer jag ju göra det! Tack för den påminnelsen... ;-)

Ja tiden börjar dra ihop sig. Fyra veckor kvar idag. GAH!

Nej, det var inte detta som detta inlägget skulle handla om, jag skulle skriva om After Worken...The Frog and the Princess är mer ett ölställe med sjukt många ölsorter och olika kombinationer. SEB-Martin beställde bland annat en kaffeöl till Anna. Jag tror att det var Guinness med kaffe faktiskt och jag tyckte att den var riktigt god! (kanske för att jag ÄLSKAR kaffe och dricker mer kaffe än vatten på dagarna...) Hade dock inte orkat en hel pint själv...
Det var kul och trevligt att prata med alla om deras planer och hur länge de skall stanna i Paris (det är liksom det stående ämnet att diskutera)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0