Våren är här!

Nu har den kommit! Äntligen!! Jag har ätit lunch ute två dagar i rad i bara kortärmat! Sjukt nöjd med det! Idag är det nästan 20 grader(!) ute och jag ska strax gå en promenix innan jag möter upp Anna och min gamla klasskompis från Handels, Peter, för att gå ut och äta på chez Janou. Jag har hört olika bud om denna restaurangen men nu skall jag bilda mig en egen uppfattning...

Här är jag och Anna på uteserveringen i förrgår! Man ser verkligen att huden inte har fått så mycket sol de senaste månaderna om man säger så...


Kommentarer
Postat av: mamma

Alla ser lite lättmjölksaktiga ut när solen tittar fram så här års!kram

2010-03-20 @ 08:42:45
Postat av: Guillaume

Le naturel domine, c'est ce qui vous rends ravissante sur cette photo!

Tu connais ma préférence... ;-)

2010-03-20 @ 09:17:43
Postat av: anna

det är mig du syftar på förstår jag? hihi du har ju olivhy och nyligen varit i barcelona men HUR pass mycket blekare jag faktiskt är syns inte på detta kort. I like.

2010-03-21 @ 11:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0