Peter i Paris

Min och Annas gemensamma vän Peter var och hälsade på i Paris i helgen! Det blev middag på chez Janou, en första-gångs-upplevelse för mig men Anna har varit där flera gånger innan. Positiv överraskning! Gott och mysigt!

På lördagen shoppades det. Jag, ett par skor bland annat. De hade jag på mig på kvällen när vi gick ut och svängde våra lurviga på Castelle och efter ett par timmars dansade och en timmes tvångspromenad hem (vi hittade ingen taxi...om vanligt!) så har jag nu köttsår på fötterna. Lovely.

Under veckan så har jag och Anna diskuterat vidare det var denna helgen eller nästa helg som man vrider fram klockan. Av någon underlig anledning så fick vi för oss att det var natten mellan lördag och söndag och bokade därmed biljetter till Yves Saint Laurent utställningen sent på söndag eftermiddag (för att vi skulle få sova efter utekvällen). Jag tänkte dessutom klämma in ett långdistanslopp innan dess och gick därför upp vid kl 10 för att äta frukost. Då var klockan egentligen 9 eftersom det uppenbarligen bara var jag i hela Paris som hade vridit fram klockan. Jag hade dessutom bestämt tid med en som skulle springa med mig kl 12 men eftersom ingen kom (klockan var ju bara 11...) så sprang jag iväg. Lyckat. Well, well det kändes som jag tjänade en timme nästan!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha det var ju en tidstabbe att komma ihåg! hur kunde du springa med köttsår? Köttfärs nu eller? Kram mamma

2010-03-23 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0