Mycket nu...

...praktiska saker...viktiga saker...roliga saker...irriterande saker...men framför allt spännande saker!

Jag håller just nu på att planerar min flytt till Stockholm, bokar flyttfirma och försöker rodda med detaljerna då jag inte kommer att vara närvarande. Som tur är så har jag en underbar mamma som ställer upp och hjälper mig! TACK älskade du!

Samtidigt så stöter man på den härliga paragraf-ryttar-formalian när det kommer till kontrakt och kostnader som jag blir alldeles matt på...Men det ordnar sig alltid.

Imorgon så åker jag till Stockholm för framtidsmöten. Nu jävlar.

På söndag springer jag halvmaraton i Paris. Då jävlar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna på alla håll! kram min lilla fighter!

2010-03-05 @ 07:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0