Målet nått!

Jag klarade det! yay! 21km på 1h41min, grymt nöjd!

Men FAN vad jobbigt det var! Jag höll på att bli tokig på alla personer som hade anmält sig i min startgrupp som uppenbarligen har varit vältränade, en gång i tiden, men som nu knappt orkade 5km innan de var tvunga att stanna. De var bara i vägen...Men men, zickzackzickzack..
De första 10 km gick jättebra men mellan 14km och 17km så var det riktigt tungt...Mycket vind och få personer som var och hejade på. Men efter 17 km så fick jag lite ny energi och körde på till slutet!

Nu ska det bli skönt med en veckas semester! En vecka hos underbara Malin i Barcelona :-) una cervesa por favor?

Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0