So hot!

Jag var på Bikram med Cattis igår. Det var helt sjukt varmt och knappt något syre. Alla flämtade i salen medan Nazi-Pierre (jag kallar honom så) gick runt och petade och tryckte på folk. Mig var han framme och korrigerade under tiden som jag stod i en väldigt obekväm "krigar-position", iklädd sport-Bh, korta byxor och hal som en ål av all svett...

" Tryck fram högra höften!" skriker Nazi Pierre
" Jag försöker..." flämtar jag
" Förstår du vad jag säger?" säger Nazi Pierre högt och tydligt
" Ja?" säger jag och tittar frågade upp på honom från min obekväma ställning
" Men gör det då! " skriker Nazi-Pierre och spänner ögonen i mig samtidigt som han brutalt trycker fram min höft.

Jag ramlar på rumpan.

"Bra" säger Nazi-Pierre

Aj, tänker jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken o-cool yogainstruktör!!

2010-01-22 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0