Nyklippt!

Jag har för andra gången på ett år vågat gå till frisören här i Paris. Tidigare har jag känt mig lite livrädd att jag inte skulle kunna förklara på franska hur jag vill ha det...Men i september så var jag verkligen tvungen för mitt hår var bara en enda tjock matta som bara låg ned och tog timmar att torka. Så jag gick till en frisör som ligger väldigt nära mig (Initial på rue Lafayette) och fick min BÄSTA klippning någonsin! Självklart ville jag ha denna tjejen som klippte mig igen när jag ringde och bokade tid i veckan. Jag kom dock inte ihåg vad hon hette så personen i telefonen rabblade upp ett par namn och så tog jag det som jag trodde att det var. Men det var fel. Hur som helst så klippte denna tjejen riktigt bra också!

Så voilà! (lat och orkar inte ta med den vanliga kameran...)





Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint!!

2010-01-03 @ 09:48:43
Postat av: Malin

Det var riktigt nice Erica! :-) ME LIKE!

2010-01-04 @ 18:00:14
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0