Kärringtå

Jag har fått en sådan där kärringtå. En sned stortå. Alla jäkla klackar jag går runt i, fan! Detta ger mig massor av problem vid löpningen...

Hur gör man för att bli av med skiten?


Jag hörde något om att man kan sitta med ett gummiband mellan stortårna och dra. Eller operation. Det vill jag INTE. På jobbet igår hade mina kollegor väldigt roligt åt detta när de såg en vision av mig i stora padd-skor istället för mina högklackade. Kul. Jättekul. Jag läste också att ca 50% av alla kvinnor över 60 år lider av detta. JAG ÄR 25 ÅR! Hur ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Malin

Gå mindre i klackar babe ;)

Hörs ikväll eller imorrn!

2010-01-12 @ 12:27:11
Postat av: elina

Ah.. En fördel med att vara nästan 180 cm över jorden! Jag slipper kärringtå!

2010-01-12 @ 17:20:42
URL: http://elinafrida.blogspot.com
Postat av: mamma

Det finns väl högklackat som inte är spetsiga fram?

Det är väl det som klämmer ihop tårna, eller är det kombinationen gå-på-tå-trycket som gör det?

2010-01-12 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0