Happy New year 2010!

Andra nyåret jag firar i Paris, denna gången med Myriam och några av hennes vänner. Vi träffades hemma hos henne där vi åt lite plock, drack MÄNGDER av Champagne och hade grymt trevligt innan vi gav oss iväg till en fest utanför Paris i en sort Country Club/Herrgård. Som tur var erbjöd sig en av killarna att köra, annars hade det blivit väldigt svårt att få tag på en taxi...När vi kom fram så kom en man och öppnade dörrarna och parkerade bilen åt oss, very nice I must say :-) Själva stället var ganska stort med otroligt blandat folk både gamla och unga och eftersom man egentligen skulle ha någon form av mask så kanske det kändes ännu mer varierat...Vissa hade verkligen gått in för det om man säger så...
Vi stannade och dansade till kl 5 ungefär innan vi fick privatkörning tillbaka till Paris. Det ordnades också av personalen.

Några nyårslöften? Förutom alla mina maratonlopp så är ett av mina löften av vårda mina relationer (Tack, Pernilla!)

2010 kommer att bli ett bra år! Det känner jag på mig :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det hoppas jag med!2010!!

2010-01-03 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0