Bikram Yoga

Nu har jag testat Bikram Yoga för första gången ever...Gud vad varmt det var! Jag svettades som en tok! Det kanske inte var så mycket träning i sig men det var skön stretch. Som ett 90 minuter långt stretchpass i en bastu! Vissa poser var svårare än andra och när man tillslut var så svettig att man var hal som en ål så var det betydligt ÄNNU svårare! Lite klurigt att klä sig också för helst av allt så skulle man vilja köra i bikini men det är lite väl avklätt kanske...De flesta män hade dock badbyxor på sig och då pratar jag om den tajta italienar-varianten...Jag hade en man bredvid mig som tydligen hade köpt en eller två storlekar för stora badbyxor så saker och ting trillade ut ibland..Not a very nice view...

Jag köpte ett prova-på-kort som gäller i 10 dagar för 30 EUR så nu kör vi! Jag kände verkligen att det var ett bra komplement till min löpning hur som helst. En riktigt bra stretch liksom.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är säkert jättebra, men glöm inte att dricka vatten under passet! Kram

2010-01-15 @ 07:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0