Kappsäck

Nu håller jag på att packa inför skidresan till La Plagne. Jag är STOLT över mig själv! Efter ett antal studier av Malin och Pernilla när de antingen har rest hit eller upp till Nike konventet och kommer med minimala väskor som de har lyckats få med sig allt nödvändigt i. Jag vet inte hur många gånger jag har stått helt fascinerad av denna kunskap men som det nu verkar som jag själv besitter! Mycket nöjd.

Vi åker till Alperna med bil ikväll och är framme vid midnatt ungefär...Imorgon skall jag ut i backen! My god...vad har jag gett mig in på?! Jag kommer bryta vartenda ben i kroppen...

Nej, så får jag inte tänka! Jag får tänka på att böja benen och stå på dalskidan eller vad det heter...Då går det säkert bättre, haha!

My god...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0