Soirée x 2

Jag märkte när jag kollade igenom mina foton på kameran att jag har glömt att skriva om två små soiréer som jag var på för några veckor sedan...Jag klämde in två stycken på samma kväll då två av mina vänner bestämde sig för att födas på samma dag och ha födelsedagsfester samtidigt!

Först blev det en sväng hem till chica Tove där jag också träffade Elin som har flyttat tillbaka till Paris igen till Toves stora lycka!



Vi hann prata om jobb, livet och killar innan jag pep vidare till Micke som fyllde 30 år. Jag och Anna köpte en flaska vin i present och Annika bakade en kladdkaka. Jag tror han blev gladast för det sistnämnda om jag ska vara ärlig.



(Micke, du vet precis vilka vinklar som är dina bästa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0