Motorcykel till IKEA

Väldigt intressant upplevelse!

Jag hade hjärtat i halsgropen hela tiden! Man åker ju så himla fort och man känner sig helt oskyddad...Men det var roligt :-) Adrenalinrush helt klart! Jag tror dock att det är trevligare när det är varmare...Min jacka var närmligen lite för kort och åkte upp i ärmarna hela tiden. Följden blev att min hud var helt bar och väl framme på IKEA så var huden helt röd av köldskador! Sexigt...Inte ens en varmkorv kunde tina upp mig.

Följande inköp gjordes:

Blåbärssylt
Lingonsylt
Sill
Doftljus
Servetter

Jag checkade även in soffan som jag tänker köpa i sthlm. Eketorp 3-sits bäddsoffa, vit klädsel. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ikea är underskattat! Vill med dit! En utav mina kollegor berätta för mig idag att han hade varit där och han var helt förvånad över att de hade en liten shop utanför med svenska matvaror osv i.. hahaha så fick snällt berätta för honom att svenskar utomlands lever lite på Ikea :)

2010-02-23 @ 20:55:57
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0