Leverpastejsmörgås

Dålig uppdatering av mig. Sorry...

Jag har varit i Stockholm för framtidgrejer och det gick bra måste jag säga! Jag är väldigt nöjd iallafall med min insats och kunde inte gjort det bättre :-) nu är det vara att vänta...

Jag bodde hos underbara Elena som alltid ställer upp när jag behöver en sovplats i Stockholm! Som tack så  tvångsmatade jag henne med Toblerone, vin och Nachoschips. Hela kostcirkeln. Jag passade även på att stjäla lite leverpastej och saltgurka av henne och göra mig en smörgås. Det var ljuvligt! Att äta alltså, inte stjäla. (Förlåt Elena)

Stockholm var inte så kallt men väldigt snöigt och slaskigt? De verkar inte ploga vägarna av någon konstig anledning? Jag fick höra idag att det hade att göra med någon miljöorganisation som har kommit på att det inte är bra att flytta runt bakterierna som finns i snön. Ok...det var något nytt.
I övrigt så hade jag en beställningslista från kollegor som ville att jag skulle köpa Ahlgrens bilar, sylt, Marabou mjölkchoklad m.m. Det gjorde jag. På flygplatsen. Där spenderade jag ett par timmar då jag var lite tidig (visste inte riktigt om det hade plogats på motorvägen eller inte då jag tog flygbussen). Jag fick en cravings efter en Espressohouse-latte men Espressohouse finns inte på Arlanda! Jag gick till och med ut och in genom säkerhetskontrollen en extra gång för att få köpa en latte på Wayne's coffee som jag har fått för mig är TYP likadan. Den var äcklig. Typiskt. Tur att man fick förstklassig mat på flyget liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0