Klant

Denna veckan har jag bara gjort klantiga saker...Det har liksom inte funkat för mig överhuvudtaget.

Jag har:

  • Bitit mig i munnen på samma ställe ca 20 gånger nu!
  • Råkat trycka på start-knappen på tvättmaskinen när jag skulle trycka på öppna-knappen så att maskinen fick köra ett varv till...
  • Köpt ett par skor trots att min lilltå praktiskt tagit tvingas ut genom ett hål så fort jag har på mig dem.
  • Haft på mig ovannämnda hela dagen och därmed också fått (ännu mer) ont i foten.
  • Glömt en soppa på spisen så den brände fast. Typ permanent.
  • Slagit i mitt smalben i sängkanten så jag numera har ett snyggt, diagonalt blåmärke rakt över skenbenet.
  • Fått en smäll på insidan av armen när jag tränade hemma och gummibandet gick av...
  • Tappat ett ägg i golvet.
Ja, vad ska man säga? Hoppas att nästa vecka går bättre?

Kommentarer
Postat av: mamma

Mitt råd är:Håll dig i stillhet, Ät flytande kost, Ge dig inte ut i trafiken i onödan, Köp inga lotter!

Vänta bara lugnt in bättre tider. Dom kommer. Jag lovar!Kram mamma

P.s Ta på dig snälla skor!

2010-02-26 @ 08:08:13
Postat av: oroshjärta

Jupp Ny vecka Ny tid Ny strid. Kärlek!

2010-02-26 @ 18:32:44
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Malin

Känner igen det där, gjorde sönder ett glas senast igår kväll :-)

Men ingen ide att gråta över spilld mjölk, snart är du här hos mig och myser i solen :))

Vi har haft 22 grader idag (iaf under lunchen) WEEEEEEIII!

2010-02-26 @ 18:49:24
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0