Afterwork hos Sofia

Förra fredagen så hade Sofia och Jonas ett mycket trevligt inslag i vardagen genom att hålla en "liten" afterwork hemma hos sig i deras über-fina lägenhet vid Boulevard St Germain! Afterworken blev dock till slut en fest tror jag men jag gick innan det hann bli så allvarligt ;-)
Det var en härlig blandning av både svenskar och fransmän! Ost och vin flödade (om nu ost kan flöda?) och härliga 90-talsdängor spelades! Jag minns att både Roxette och Ace of Base strömmade ur högtalarna minsann. Helt rätt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag dig!!! Funderar pa om jag ska komma en helg till Paris innan du kommer till mig i Mars :) om jag far vill saga...? :) PUSS

2010-02-03 @ 13:30:44
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0