26 år

Gammal som gatan. Nej, då...Mogen.

Jag har haft två superduperdagar firandes min födelsedag :-) I lördags var vi (jag, Hanna, Tess, Sussi, Elena, Maria, Ylva och Tina) på Svarta Oliver och käkade innan vi pep hem till mig och åt kladdkaka och drack för mycket rom...Väldigt trevligt!
I söndags så var jag och min släkt och åt på Cicero, en italiensk restaurang på Linnégatan. Väldigt gott och prisvärt! Min lilla kusin Milton var med (Theo var tyvärr hemma och var sjuk...) och han blir ju bara sötare och sötare! Ultimata gener antagligen. Kommer att blir en hjärtekrossare, inget snack om saken.

i övrigt så har jag hunnit med att fika med Pernilla, Ylva & Sofia, Lisa + lilla Love, varit sjukt nervös inför ett telefonsamtal (som jag fortfarande väntar på!), fixa mina naglar, träna MRL/Street/Bodypump/Bodycombat/Cykel-core/RPM samt afterworka med Lisa Lööv, Fredrick, Elena med flera samt titta på en spegel(födelsedagspresent) med mamma.

Det är så mysigt att vara hemma och träffa min vänner och familj, jag bara njuter av sällskapet och suger in allt jag kan innan jag åker tillbaka till Paris igen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var mysigt att ha dig hemma!puss

2010-02-15 @ 20:51:12
Postat av: Hanna

Mysigt att ses! Puss

2010-02-16 @ 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0