Vulkanproblem

Japp, jag skulle ju egentligen ha åkt ned till Nice i lördags morse för att springa halvmaran men naturens krafter är emot mig. Jäkla vulkanutbrott och askmoln! Fem månaders löpträning till ingen nytta...Nästa lopp är inte förrän i slutet av september.

Well, well det finns faktiskt andra som har det värre. Anna och Cattis är fast i Stockholm men enligt det senaste så sitter Cattis just nu på ett tåg på väg ned till Paris. Har man två små barn så förstår jag om man blir lite desperat, 23 timmars tåg färd är ingenting man annars skulle göra frivilligt. Inte jag iallafall ;-)

Oskar och Sandra är fast i Paris men har kunnat bo i min lägenhet under tiden. De har en vän som tydligen KÖR ned från Göteborg och plockar upp dem i Paris. Otroligt snällt!

Tove är också fast, men i Göteborg, och det senaste budet därifrån var att hon skall ta sig ned med tåg.

Helt sjukt vilka konsekvenser det kan bli av ett vulkanutbrott!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, det är vi människor som orsakar det, vi har väl stört vulkanen, jag blir också arg om någon väcker mig när jag sover....

2010-04-19 @ 15:27:20
Postat av: elina

+1 på Jonas!

2010-04-20 @ 08:05:22
URL: http://elinafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0