Vintern rasat!

Ja, vintern är verkligen helt puts väck här. I like! Igår var det typ 28 grader och runt 25 grader när jag gick hem igårkväll (i klänning!). Helt underbart! Varför kan det inte vara så i Sverige?
Well,well...jag ska vara otroligt svensk idag och åka till maison suedoise vid cité universitaire för att lyssna på den svenska kören som skall sjunga in våren. Jag ska nog festa loss med en varmkorv också och varför inte en kanelbulle? När man har varit borta länge så börjar man helt plötsligt gilla saker som man inte har varit så förtjust i förut. Jag menar, varmkorv? Ok kanelbullar är ju faktiskt gott men en korv med 35 % kött är ju egentligen sådär...men what the heck!

Korv åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0