Påsse

Igår mötte jag, efter en del privatspaning, upp Oskar och hans söta flickvän Sandra som hade lyckats ta sig till Paris trots askmoln m.m. Vi hade nämligen bestämt att jag skulle ringa Oskar efter jobbet men möttes direkt av en telefonsvarare. Efter lite luskande hittade jag Sandras nummer (thank god for Facebook!) och kunde lokalisera dem på COS i Marais. Det kunde jag ju räknat ut med arslet att det var där de var...(Oskar jobbar som controller på H&M)

Vi gick till restaurang Chez Omar på rue de Bretagne och käkade Coucous. Maten var väldigt god men inte fantastisk. Personalen däremot var väldigt trevlig och lite rolig sådär :-) Rekommenderas, men observera att det inte går att boka bord! När vi gick därifrån vid 21:30 så var det kö...

Efter mat orgien så tog vi en kvällspromenad till mig för uppvisning av casa Erica. Oskar och Sandra skall låna min lägenhet, natten mellan lördag och söndag då jag (förhoppningsvis!) är i Nice. Nycklar delades ut, portkoder likaså och sedan var det dags att dunsa.

Jag hoppas att de får en underbar helg i Paris, vädret skall vara helt fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0