Lycka!

Jag har ÄNTLIGEN fått ja på en tjänst jag har sökt! Vilken det är kan jag inte säga ännu, men det blir officiellt imorgon.

Jag är såååå nöjd och laddad inför denna stora utmaning som tjänsten innebär och vill bara köra igång :-) Lite nervös är jag på samma gång men det är en bra nervositet. Lite som när man är nykär, typ.

Igår satt jag i telefon hela kvällen så att mitt öra blev alldeles varmt. Om jag inte hade hjärnskador innan så lär jag ju ha fått det nu! Nina gav mig massor av bra tips och råd som jag verkligen skall ta åt mig av! Vi är lite lika som personer och hon har lärt sig av erfarenhet vad som funkar och inte. Sådan input är jättevärdefull att få så jag försöker suga åt mig som en svamp!

Work, work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0