Jobb(iga?) saker

Det händer en del saker av olika karaktärer på jobbet just nu...

Fasaden målas om så arbetsgubbarna har satt upp vit plast utanför alla fönster vilket betyder att man inte ser dagens ljus förrän man går hem på kvällen. Förra veckan sa de att plasten bara skulle vara kvar i vecka. Alldeles nyss gick någon runt på utsidan med en häftapparat och tryckte fast plasten ännu mer...Suck.

Organistionsförändringar - en får lämna sin chefpost och ge den till en annan. Karma, säger jag bara.

Jag fick höra att en kollega brukar ta sig en tupplur varje dag inne på toaletten, haha.

Erica håller långsamt på att dö av dåligt tålamod....RING NÅGONGÅNG!!

Banque de France har tagit över kontoret. Eller konferensrummet åtminstone...De har varit här i en månad nu, fyra gubbar med skägg som smyger runt i lokalerna. En av dem har dessutom ticks med att snyta sig HELA tiden. Han är inte ens snuvig!

Spännande dagar på 7, rue Drouot...








Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, men vem är det som siestar. Jag skall nog göra min undersökning...

2010-04-19 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0