Fest hela natten lång...

Jag börjar bli för gammal för sånt...Men jag höll mig vaken ända till 6 på morgonen, till skillnad från vissa andra som "somnade" vid kl 23:35... ;-)

Lisas kille Fredrick är en rolig prick. Han hade ordnat lekar och delat in i lag och grejer. Själv var man med i det vinnande laget (såklart) och kammade hem storvinsten som jag inte fick veta vad det var förrän två dagar senare: att sätta deltagare i det förlorande laget i olika poser, fotografera dem och sedan tagga dem på Facebook. Haha, det var ju en jätterolig vinst! Hade jag vetat det så hade jag garanterat tagit roligare bilder än dessa:



Naaaaw...de är ju för söta!!


Kommentarer
Postat av: J

Skönt att du inte hänger ut folk... Jag hade jobbat hårt och var trött ;)

2010-04-11 @ 11:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0