(!)

Jag mår typ illa av nervositet! Fick ett mail från kontorchefen på en av de tjänster jag har sökt som skrev att jag är en av dem han tänker ta referenser på. Till intervju hade han kallat 5 stycken och nu har han alltså valt några av dem...GAH!!Jag döööör!!
Jag har ändå lyckats att inte tänka på det här på hela helgen men nu är det kört. Jag känner redan hur magsåret är på väg...Vad ska jag sysselsätta mig med för att distrahera mig själv? Att gå ut och springa är ju en svindålig idé då det bara är jag och mina egna tankar som är ute och ränner...Jaja, ett kaffe med Myriam ikväll, representation med jobbet imorgon och resto med Oskar och hans flickvän på torsdag. Lite distraherande iallafall.

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller alla tummar för dig!Puss

2010-04-12 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0