VF

Nope, det blev ingen bio för mig och Tora. Tydligen så passar alla biosalonger på att köra Version Francais (fransk dubbning) under de här biodagarna för att alla ska kunna gå på bio...Alltså även de fransktalande analfabeterna. Vem vill se Ingloriuos Basterds på franska?!
Okej, alla filmer var inte VF men ca 85% var det, och de som vi ville se började inte förrän alldeles för sent...Tora bor ju en bit bort så jag förstår om hon inte vill ta RER:en mitt i natten. Så vi bestämde oss för att laga middag hemma hos mig istället :) Det blev en delikat fisksoppa som jag hittade på framför spisen (kände mig riktigt huslig för den blev faktiskt riktigt god!), till det Fun light saft som vi drack ur vinglas och låtsades vara rosévin och baguette som Tora köpt med sig på vägen hit. Vi hade det riktigt mysigt med tända ljus (Ikea doftljus som luktar så starkt att jag nästan känner mig lite hög nu...) och grejer...Kul att få träffa och prata med henne igen, vi kom fram till att det säkert var i april vi sågs senast! Alldeles för länge! Det får det bli ändring på nu : )

Kommentarer
Postat av: susanne "sussi"

Tack for jättehäftiga dagar i paris. Har legat jätteförkyld, trodde först att det växt ut en knorr!!!

Men börjar piggna till idag torsadag. Synd att du ej kan springa 14 km. Grattis för 7 km förresten.

Susanne

2009-09-17 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0