Trådlöst och hemtelefon

Nu funkar allt hemma tack vare Carolines man Alain : ) Jag hade ALDRIG fixat det själv när jag såg vad han var tvungen att göra...(Ni som känner mig vet att jag inte är den mest IT-kunnige här på planeten...)

Så nu kan jag fritt röra min dator och jag har min hemtelefon, dock med ett nytt nummer. Det fiffiga med det abonnemanget jag har är att jag kan ringa gratis till alla fasta telefoner i hela världen+internet+kabel-TV för 29 EUR i månaden. Mycket bra! Nu har jag ingen tv i lägenheten men det gör inget, jag tittar inte på tv ändå... Speciellt inte här i Frankrike där ALLT är dubbat! Nej, det kan jag vara utan...Internet däremot, kan jag inte vara utan. Då kan man lika gärna hugga av mig benet. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0