Sömnlös

Jag har knappt kunnat sova på hela natten. Max tre-fyra timmar...

Jag älskar den här lägenheten, men jag älskar inte när min grannar älskar (bokstavligt talat!) Igår var det ganska varmt på kvällen, ungefär 25-28 grader, så jag var tvungen att sova med öppet fönster. Det gjorde mina grannar också...Jag skojar inte när jag säger att det lät som en säl och en hund som försökte döda varandra! Det var som att sova med Animal Planet i bakgrunden!

Men annars så är den här lägenheten och huset helt perfekt! Jag har inte bara två älskande grannar utan också en advokat, en doktor och en detektiv (!). Den sistnämnda hade förut en stor skylt på utsidan där det stod: "detektiv" och hans mobilnummer. I morse såg jag att de hade tagit ned den skylten och ersatt den med en handskriven lapp. Väldigt seriöst. Men men! Det är roligt att ha en detektiv i huset :) På tal om detektiver så pratade jag och Anna om gamla julkalendrar idag på lunchen. Ture Sventon var ju rolig! Men storfavoriten är ju ändå Sunes jul...Bättre blir det aldrig! Jag dör av skratt varje gång jag ser när de ska göra knäck eller åka pulka, haha!



Kommentarer
Postat av: elajna

hahaha! aah, alltså älskande par som låter stört verkar vara rätt vanligt.. kommer ihåg när jag fortfarande bodde hemma, så var det något par där kvinnan lät som en gris som höll på och bli slaktad, eller så lät hon bara AAAAAAAAAAAAAAAH som att hon slog i tån. ytterst sjukt roligt!

2009-09-10 @ 02:35:27
URL: http://nothinglikethemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0