Shopi stalker

Jag har blivit ekonomisk vad det gäller min lunch, det vill säga att jag tar med mig lunchlåda istället för att äta ute. Det betyder att jag har 18 ticket resto (rikskuponger) som vi får från jobbet varje månad att göra av med. En kupong räcker sällan till en lunch så man måste alltid lägga till pengar som sedan fortfarande blir dyrare än att göra en egen lunch...
Häromdagen fick jag höra att de tar ticket resto på mataffären Shopi. "Wonderful!" tänkte jag, nu kan jag ju köpa mat i mataffären för kupongerna istället! Saken är den att de bara tar emot 2 stycken åt gången vilket blir totalt 16,80 EUR...Just nu håller jag på att förbereda inför min inflyttningsfest på fredag vilket innebär att jag måste handla en del saker...Jag har alltså varit och handlat på Shopi minst en gång om dagen för att kunna betala med två kuponger hela tiden! Tjejerna i kassan verkar undra nu var jag håller på med egentigen! Jag stalkar Shopi!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som Fransk byråkrati i ett nötskal! Kram

2009-09-30 @ 08:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0