orka rubrik...

Ingenting att blogga om har skett de senaste dagarna så det får bli ännu ett "väder-inlägg"...

Jag är sjuuuuukt nöjd med att det är 23 grader här och strålande sol! Det är dessutom slutet av september och vädret skall hålla i sig så här i minst en vecka till! I like!
Jag kunde till exempel gå till jobbet i kjol och trekvartsärmad tröja idag. Inga strumpbyxor behövdes. Nöjd.

Imorgon så kommer Myriam hit på middag vilket ska bli jättetrevligt! Vi har mycket att ta igen...

Och på fredag så ska jag, Anna, Lisa, Emma, Joanna och eventuellt Sofia ut och äta på Chateaubriand eftersom lilla Anna fyller år! Jag tror jag vet vad jag ska köpa i present, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu...

När jag ändå går igenom veckoschemat så kan jag ju också nämna att vi ska på kräftskiva hos min kollega Daniel på lördag, ute på hans sommarställe. Peter har specialbeställt svenska kräftor så det bådar ju gott : ) Min uppgift är att göra en sallad och eventuellt en efterrätt.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: mamma

Här ösregnar det och jag vet inte vad jag skall

ta på mig!Ta mig till Paris igen!Låter som

du har en mysig helg framför dig! Kram

2009-09-24 @ 07:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0