Kräftskiva

I lördags så var jag och mina kollegor på kräftskiva hos Daniel ute på hans landställe. Det låg i en jättegullig liten by utanför Paris som vi knappt hittade och åkte fel ett antal gånger! (Kan inte säga att jag var särskilt deltagande i att hitta rätt väg eftersom jag sov nästan hela vägen...)
Vi hade en jättetrevlig eftermiddag med kräftor, grillat lamm, sallader, frukt, ost, vin, chokladkaka m.m. och självklart: trevligt sällskap!

Jag låter bilderna tala för sig själva:



Maria (Peters fru), sonen Gustav och Mattias



IKEA-kräftor



Caroline och Matthieu



Me



Underbara Anna!



Mattias





Peter och Maria



Söta Caroline



Det goda livet!






Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser ju hur mysigt ut som helst! Det vädret skulle vi haft i helgen, men det stannade tydligen på kontinenten...kram

2009-09-27 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0