Bio för 4

Nu är det sådana där biodagar igen i hela Paris :) Då kostar det bara 4 EUR att gå på bio på vilken biograf som helst (mycket bra initiativ tycker jag!) och det skall självklart utnyttjas, så jag och Tora ska gå på Inglorious Basterds imorgon på UGC vid Operan. Det känns som om alla redan har sett den utom jag så jag blev väldigt förvånad när Tora sa att hon inte heller hade sett den : ) Söta Tove varnade dock för att den skulle vara väldigt våldsam så jag får väl blunda ibland ;) Jag har dock lite svårt att se Brad Pitt som någon elak officier, men Tarantinos filmer brukar ju vara bra!

I övrigt så har jag blivit förkyld. Jätteirriterande! Jag skulle egentligen ha sprungit ett lopp på 14km på söndag men det blir inget med det...Nu blir säkert min lilla mamma jätteglad för att jag avstår ifrån träningen, eller vad säger du mamma? (Du har ju oftast rätt när det gäller sådana saker även om jag oftast inte lyssnar...)



Kommentarer
Postat av: elajna

den är grym! bästa tarantinofilmen ever!

2009-09-16 @ 01:04:22
Postat av: mamma

Du skall lyssna ibland! Sussie ligger helt däckad.

Jag skulle vilja skicka med skorna och ett linne till dig. Är det möjligt tror du? Skorna är bra höst/vår ganska varma typ.Krya på dig kram och puss!

2009-09-16 @ 08:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0