Årets kock

Myriam blev sjuk och kunde inte komma ikväll :( typiskt när jag hade förberett värsta middagen (som jag lagade i iallafall) men jag får en sjukt god lunchlåda imorgon! Man måste ju försöka se det positivt liksom.

Annars har jag varit på gymmet och kört Bodypump och step. Det är MYCKET bekvämt att gymmet ligger ca 25 meter ifrån min dörr! Det är bara att dra på sig kläderna och gå rakt in i salen och sedan raka vägen hem till duschen. Perfekt.

Förutom att jag har varit en mästerkock så har jag också gjort min franskaläxa och en kreativ present till Anna :) Jag vet inte om jag har skrivit tidigare om att jag får franskalektioner på jobbet? Jag får 1½ timme i veckan men nu är det bara två tillfällen kvar sedan ska jag vara fullärd...Det är jag ju inte på långa vägar men man får vara tacksam för de lektioner jag har fått (bekostade av banken). Så imorgon har jag den näst sista lektionen med Madame Morgan Jones...

Min kreativa present till Anna vågar jag inte skriva om ännu om hon nu skulle kika in här innan imorgonkväll.. ;)

A+

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad tråkigt att M var sjuk! A+ var det på läxan eller?Ha en go helg!Kram

2009-09-25 @ 08:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0