Stockholm har blivit kallt

Från 23 grader i Paris till 4 grader i Stockholm! Snacka om chock! Vad är Sverige för ett land egentligen och varför har man bosatt sig där? Man undrar ju liksom när man vill skjuta skallen av sig varje gång man tittar ut genom fönstret 10 månader av 12...

Anyway, under Stockholmsvistelsen så berikades mitt kulturella sinne av musikalföreställningen Cats! Min lilla Hanna är med i ensemblen och spelar den lilla kattungen :-) Hon är så grym!
Jag tyckte annars att föreställningen stundtals var lite seg och man ville få upp tempot lite...Akrobaterna var i vilket fall ett bra inslag och Hanna var, som Bengt Frithiofsson skulle säga, ABSOLUT TOPPBÄST! Jag har tyvärr inga egna bilder att bidra med så jag snodde en annan från Fejjan :-) (Hanna är den rosa katten)


Kommentarer
Postat av: mamma

jag tyckte det såg lite kallare ut i Paris med...

2009-10-13 @ 09:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0