Semi-maraton i Nice?

Jag funderar verkligen starkt på att åka ned till Nice med några andra löparfantaster och springa le Semi-marathon de Nice! Loppet är 20 km och går den 19 april...Det hade varit GRYMT! Jag ska se om jag kan få med mig någon av mina kollegor i Nice... (jag tror Viktor är på, eller vad säger du Virre?)
Hur ska man lägga upp träningen inför ett sådant lopp? Inte en suck! Jag får se om jag hinner fråga löparkungen James innan han flyttar till Dubai...Väldigt dålig tajming James!

Det som är ännu sämre är att Paris Maraton (som är snäppet coolare...) går den 11 april, alltså en vecka innan...Tror ni man har återhämtat sig efter en vecka för att köra en halvmara efter en helmara? Sedan är det en kostnadsfråga också...båda loppen är ganska dyra...Paris maraton kostar 74 EUR till exempel...Men det hade varit såååå coolt att ha sprungit det!


Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Hej!

Vad roligt du hitta till mig! Nu e jag hos dig! =) Bor du i Frankrike? Ha en fin dag!

Kram- oroshjärta"

2009-10-14 @ 08:03:24
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: mamma

My Good! Ett maraton är väl typ fyra mil!Ta Nice istället i alla fall inte bägge så tätt!Kram Det är kallt och soligt idag!

2009-10-14 @ 09:39:51
Postat av: mamma

förresten varför inte Gbgs maraton eller Stokholm?Är dom lika dyra?Inte lika coola va?Kram

2009-10-14 @ 09:41:34
Postat av: Malin

Erica.. hört talas om Gbg-varvet ;) mkt bättre hehehe

2009-10-14 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0