Rosa Bandet 24 timmarsspinning!

För de som är i Göteborg i helgen så vill jag uppmana er att ta er till Sportlife Exclusive någon gång under 24-25 oktober! Där hålls en 24-timmarsspinning där man kan ställa upp som lag och hålla cykeln igång under hela dygnet eller delta på enstaka pass. Deltagaravgiften går oavkortat till Rosa Bandet insamlingen!
Om du inte vill delta så går det också bra att kika in och fika eller bara donera en slant :-)

Förra året var jag med och körde "The PINK dance" (också kallad "the towel dance") med ett gäng svettiga deltagare kl 21 på lördagkvällen. Perfekt förfest! Sedan dansade vi vidare ut i natten...

ALLT FÖR EN GOD GÄRNING!




Kommentarer
Postat av: Malin

... och vad vi dansade på Push :-) det va en riktigt nice kväll ute tyckte jag! Tack för den lilla chatten förut, va mkt roligare det är när man kan få en uppdatering "live"! Snart är det väl dags för mig att också få igång en blogg om jag ska ut på nya äventyr.... PÖSS!

2009-10-21 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0