Middagsbesök

För att tacka Caroline och Alain för allt de har fixat och hjälpt mig med (FLYTTA, åka till IKEA, koppla in internet både här och i den gamla lägenheten, läkarintyg för alla lopp m.m.) sedan jag kom till Paris så bjöd jag dem på middag igårkväll :-)
Det var supertrevligt då både Caroline och Alain är helt underbara människor på alla sätt! Efter desserten så kunde vi alla konstatera att det skulle krävas ett antal lopp till för bränna det som vi just hade satt i oss...(äppelpaj med vaniljglass sitter aldrig fel!)



En bukett med mina favoritblommor fick jag också! :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt med hjälpsamma och snälla vänner!Kram

2009-10-22 @ 08:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0