I vänners sällskap

I onsdags så fick jag och Tove äntligen till det och träffades efter jobbet :-) Tove är en så skön och chic person. Jag gillar henne starkt! Vi gick till ett litet brasserie ganska nära la Bourse och Tove åt en hel ko själv (eller ja, inte en heeel ko men den entrecôten var enorm!) Vi pratade om ditten och datten och kom fram till att vi borde träffas oftare. Det ska vi jobba på :-)

Igår så lagade jag, Anna och Annika mat här hemma hos mig. Vi skulle egentligen ha gått på bio men det fanns ingen bra film. Eller rättare sagt, det fanns bara franska filmer och det är fortfarande lite svårt för mig att hänga med...Och så fanns det FAME, vilken jag jättegärna ville se! Det ville Anna inte först men efter lite övertalning så ändrade hon sig men när vi skulle boka biljetter så hade den helt plötsligt försvunnit från programmet...
Vi fick visa våra kock-skills i köket istället :-) Lax och rotfrukter med Chèvre, honung och timjan. GOTT.

Vi satt och diskuterade vad Anna skulle klä ut sig till på lördag och jag tyckte jag kom med jättebra idéer! Svininfluensan, Diana Ross, Annas drömhund (en tanthund-pudel), vampyr eller Mattias (vår chef). Vi får se vad hon hittar på! Annika ska vara Musse Pigg, haha! Hon fick låna ett par gula shorts av mig. Men sen kom vi på att han faktiskt har röda shorts...jaja ingen ser någon skillnad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0