Helgens planer

Helgens planer är följande:

Fredag: träna efter jobbet och sedan ta det piano hemma med en tekopp och något avsnitt av någon IQ-befriad serie - check!

Lördag: Combat på Palais Royale - check! Köpa nya hörlurar till Ipoden - check! (impulsköpte ett skydd till den också..) Handla till kvällens efterrätt - check! Kolla efter Halloweendräkt - halvcheck! (tittade men fick panik av allt folk i butiken och trängde mig ut...) Sola - check! (fick tydligen sola i samma solarie som Britney Spears när hon var i Paris och hade konsert...Eller hur, säger jag...10 EUR för 15 min också..och då fick jag 5 EUR rabatt..D.Y.R.T) Köpa halsduk - nope (impulsköpte en tröja istället) Middag med Tora + vänner - snart check :-)

Söndag: Gå världens långpromenad med Anna genom varje arrondissement i Paris (jag vet, sjuukt ambitiöst!) och äta brunch på Rose's Bakery på rue des Martyrs :-)

Trevlig helg alla!




Kommentarer
Postat av: mamma

Blev du brun?Kram.Akta dig för skoskav idag!

2009-10-25 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0