Flower Power

Inflyttningsfesten i fredags var jättetrevlig! Jag hade superkul hela kvällen i min schyssta flower power skrud (jag var förövrigt nog den enda som gick in hårt för temat...vilket kanske inte var så konstigt eftersom det var jag som kom på det?) och jag hoppas att mina gäster hade lika skoj som jag : )
Efter en hel del kir, champagne, vin, nötter, ost och funny-brownies så tyckte vi att det skulle vara en bra idé att köra Limbo..(jag skyller lite på Micke här eftersom det var hans idé att vi skulle ha en take-down mellan mig och Tove...) Tove vann såklart, helt sjuka Limbo-skills som den tjejen besitter! (Hon kan göra en grym Gollum-imitation och sjunga också) Mattias och Micke var också väldigt duktiga, haha...(hur är det med ryggarna nu?)
Vid halv fyra så tyckte vi att det var en ännu bättre idé med en music-quiz på serie- och filmmusik! Det ena lagets svarssignal var att knacka i bordet. Mitt lag hade att göra en ful dans och klappa händerna...Vid kvart i fyra tyckte min granne att det räckte med skrik och dunsande i golvet så han fullkomligt SKREK ut på gården att vi skulle hålla käften. Då började vi så smått runda av kvällen. Mycket trevlig soirée!



(Ja, d

Kommentarer
Postat av: mamma

facinerande med sånt party i din lilla lägenhet!Mansperuken, skulle det vara flower power? Snarare 70-talsdiscosnubbe! Kram

2009-10-04 @ 20:15:51
Postat av: mamma

Du och Anna! SÖTA!

2009-10-04 @ 20:17:36
Postat av: elajna

funny brownies? hahahaha!

2009-10-04 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0