...

Ännu ett exempel på klimatskillnaden mellan Sverige och Paris: Jag vaknade i morse med jordens största myggbett på armen. I mitten av OKTOBER! Borde inte de ligga dvala nu?! Jag har en teori om att de bor i lufthålet mellan husen dit jag har ett fönster i badrummet. Det måste vara lite öppet för att ventilationen i lägenheten skall fungera. Det är bara det att alla badrum har sina fönster ut dit så det lär ju vara fuktigt och bra för dem att bo och föröka sig där...
Hmm...har för mig att jag såg ett myggstift i min handväska (?) förut, kanske borde använda det? Jag är ju lite allergisk mot insektsbett och jag vill INTE ha en repris ifrån i somras då jag var tvungen att äta penicillin i en vecka för att myggbetten skulle försvinna!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag fick stygga myggbett när vi var hos dig.Jag tror de vaknar till när det blir varmt i lägenheten och kallare ute.Det är nog sista dödsrycket innan vintern!Använd myggmedel. kanske en sån där elektrisk tablett mojäng!

2009-10-14 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0