Chez Justine

Efter chokladmässan så promenerade vi (!) hela vägen hem! (Jag kan bara meddela er som har lite koll på stegtävlingen att jag hade 32000 steg i lördags...)
På kvällen gick vi till chez Justine på rue Oberkampf och åt en fantastisk middag med några kollegor och vänner! Några hade en kött orgie, Pernilla åt pilgrimsmusslor och jag och Malin åt anka tillagat på farmors vis enligt menyn...Det toppades med en Café Gourmand och ett glas på stället mittemot. Vi skulle egentligen ha druckit en Banana Gin, som Mattias skröt om skulle finnas på menyn efter att han och några andra hade tvingat dem att göra den drinken för några år sedan...Den fanns inte kvar på drinklistan så det måste ha varit x antal år sedan... ;-) Det blev rosé istället men jag var så mätt efter chokladmässan och maten att jag inte orkade dricka upp...
Vi promenerade hem istället och sov som tre stockar i min lilla lägenhet!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken helg! Vilka snygga brudar! Puss

2009-10-18 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0