webbkamera

Jag har (äntligen) köpt en webbkamera! Den som redan finns i datorn har tyvärr blivit lite klämd av mig typ varje gång jag har öppnat och stängt locket (jag visste från början inte att det var där som kameran satt...ja jag veeeet, nollkommanollnoll it-kunskaper what so ever)
Jag köpte i vilket fall kameran på FNAC och eftersom jag inte hade en susning vilken jag skulle välja så tog jag den som det fanns svensk text på samt kostade lite mer än den billigaste...Den billigaste som kostade 19.9 eur lär ju bara vara skit så jag tog det säkra före det osäkra och köpte den som kostade 29,9 eur (den dyraste kostade 75...). Jag tror dessutom att jag lyckades installlera den helt själv också men det återstår att se...jag har inte provat den i Skype ännu.
Nu ska jag pysa iväg och träna, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0