Nöff nöff

Nu börjar jag komma på bättringsvägen, men har fortfarande världens hosta som skrämmer livet ur folk som går i närheten! Det är verkligen en sådan där avgrunds-rossel-äckel-päckel-hosta som låter flera mil känns det som...Men jag anser mig iallafall som nästan frisk eftersom jag inte har någon feber längre :-) Jag börjar nästan fundera lite på om det faktiskt var svininfluensan jag åkte på...? Det hade varit ganska skönt om det var det för då behöver jag inte vara orolig att jag ska få den igen (för har man haft den en gång så kan man väl inte få den igen eller?)

Detta är symtomen för swineflu:

  • Feber och frossa - check!

  • Hosta och halsont - check!

  • Snuva, rinnande näsa och nysningar -check!
  • Värk i kroppen och huvudvärk -check!

  • Diarré och kräkningar - nej, det hade jag faktiskt inte...

  • Trötthet - check!


Swineflu or not?

Kommentarer
Postat av: mamma

Här i Sverige tar man inte längre prov på en

patient med dom symptom som du har/haft,utan utgår

ifrån att det är swineflue.Men naturloigtvis finns

det vanliga förkylningar oxå.Kram

2009-11-03 @ 10:35:34
Postat av: Anonym

Troligen inte baconflue, har vaccinerat mig i förrgår och fått fruktansvärda biverkningat, om influensan är 10 ggr värre, är jag glad för sprutan.

bestämde mig i sista stund då vi har massor med

vaccin. susanne viskafors

2009-11-04 @ 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0