Marathon

Fan. Jag hade preciiiis bestämt mig för att skippa att teckna ett nytt gymkort och istället gå in för att träna till Paris marathon i april, och vad händer inte? Jag går in på deras hemsida för att registrera mig och då visar det sig att loppet är fullt sedan 4 dagar tillbaka...FYRA dagar. Grymt irriterande.

Så vad gör jag nu?

I ren frustration anmälde jag mig till Paris semi-marathon i början av mars och gick sedan in på Stockholm marathons hemsida. Också fullt. Vad är i helvete är det här?! Där kunde man i och för sig registrera sig på en reservlista, vilket man inte kunde för Paris marathon. Så det gjorde jag på en gång. Enligt min kollega Jesper så får man med största sannolikhet plats. Bra.
Jag tänker också anmäla mig till Nice semi marathon så fort det är möjligt! Det är i april. Säkert väldigt agreable :-)

Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad betyder semi marathon?

2009-11-28 @ 16:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0