Konvent

Idag har jag spenderat min lediga dag med att vara med på ett konvent som Club Med Gym anordnade på place d'Italie. MYCKET bra konvent!
Första klassen var en stepklass med en "nykänd" instruktör som heter Romain som var väldigt bra men väldigt invecklad... Mycket hjärngympa alltså. Klass nummer två var en dansklass med Audrey Fourcade som var en blandning mellan house, jazz och funk med en Michael Jackson wibe. I LOVED IT! Hur bra som helst! Den tjejen kan vara den sista pushen jag behövde för att byta gym till vit'halles istället...grym, grym, grym...
Klass tre var en stepklass med Christophe Blanc som är helt galen och helt fantastisk! Hans koreografier är så grymt uttänkta och genomarbetade så han bara ÄGER i mina ögon...Han kör också på vit'halles by the way.
Klass fyra pallade jag inte med, jag var helt slut...så jag gick hem och började packa för min 10-dagar-i-Sverige-trip :-)
Jag packar som vanligt alldeles för mycket, men det är bara för att jag KAN. Vanligtvis så brukar jag använda min kabinväska men den blir lite för liten för 10 dagar...så jag har bara min bautaväska...Jaja, nu finns det plats för knäckebröd, glögg, pepparkakor, sill, Gott och Blandat m.m. på vägen tillbaka igen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0