Hôtel du Nord

Igår var vi på Hôtel du Nord vid Canale saint Martin och åt middag med Annas besök plus lite andra vänner. Väldigt trevligt!
Jag gillar området runt kanalen, det är så mysigt med alla små broar, barer och caféer utmed kanten :-) Plus att det känns lite som "hemma" också eftersom jag bodde i det området i 9 månader innan jag flyttade till min nuvarande lägenhet...Inte för att jag saknar att blir förföljd varje kväll, men i övrigt så är det faktiskt ett väldigt trevligt område!
Hôtel du Nord har jag dock aldrig varit och ätit på (bara druckit vin...) men jag kan varmt rekommendera det! Det är en bra stämning, schyssta priser och det känns lite som att sitta i någons (väldigt stora) vardagsrum.
Vi beställde någon form av confit de canard som visade sig vara inbakad i någon sorts gratäng. Det var inte riktigt det vi trodde, men det var jättegott hur som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0