Halloween

Igår hade Nico Halloweenfest hemma hos sig :-) Utklädnad var frivilligt men jag tyckte allt att det var många som gick in för det riktigt bra! Jag själv var utklädd till en katt men jag var inte helt 100 % tipp topp då jag fortfarande hade feber (men jag tog 2 aspirin innan. Bra grejer.) så jag gick hem vid 1...Jag hann dock knäppa några bilder innan kvällen tog slut för min del:



Jesper. Front and back.



Yassman i burka.



Mattias hade verkligen gått in för det! Han tog iochförsig av alla lindor senare under kvällen för att det var för varmt...Jag tror att det var för att Yassman sa att de luktade pizza! ;-)



Micke som trollkarl.



Bea var lite besviken på sin egen outfit men sa att hon fick skylla sig själv som var ute i sista stund...Anna är en liten söt djävul och så har vi the cat herself!



Julia hade kvällens läskigaste ögon!



Kvällens host: Nico! Här som Döden i mask?



Anna is workin' her black wig! Crazy Horse show next? ;-)



Salta Katten och Söta Lisa (också som djävul)!



Två söta Mimmi Pigg! Annika till höger.


HAPPY HALLOWEEN!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygga outfits! Men, du! Anna var väldigt snygg i

mörkt hår! hälsa henne det. Du var fin som vanligt, och såg inte sjuk ut alls. These Aspirins!Puss

2009-11-01 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0